Ogłoszenie



Miasto

Zachmurzenie

Temperatura

Opady

Wiatr

Karakura

Średnie

19°C

Brak

Nieodczuwalny


#1 2012-05-01 16:49:33

Wonderweiss

http://i.imgur.com/t2wAG.png

Zarejestrowany: 2012-04-29
Posty: 30
Punktów :   

Poradnik - [Ogólnie][W Budowie]

Fabuła.



 

Forum powstało na oparciu słynnego anime oraz mangi Bleach, napisanej przez Tite Kubo. Opowiada ona o świecie shinigami, którzy chronią cywilizację ludzką przed hollowami, czyli tak zwanymi pustymi. Pusty to opuszczona dusza, bezwładna i bezmyślna w postaci dziwnego stwora z maską. Gdy Hollow pragnie ewolucji by stać się silniejsym musi zabić 100 innych pustych, wtedy zamienia się w Menos Grandes, zwany potocznie Gillianem. Jest on wiele silniejszy i potrafi używać takiej umiejętności jak cero. Występuje również rodzaj ewolucji pustego Adjuchas, który jest na mniejszy od Menos Grandes, trochę większy od człowieka. Jest on szybszy a w porównaniu do gilliana ma własny rozum. Ostatnim stopniem ewolucji jest Vasto Lorde, nikt tak na prawdę nie wie co trzeba spełnić by się nim stać. Mimo tego iż każdy hollow, po narodzeniu wie, iż musi nim zostać. Gdy Vasto Lorde z własnej woli wejdą do Las Noches, stają się Arrancarami. Pierwszych najlepszych arrancarów jest ponumerowanych od 1-9 i nazwanych Espadą.

  Fabuła opiera się na ciągłej walce pomiędzy cywilizacją shinigami a arrancarami. Na forum prowadzonę są pojedyńcze misje, typu zabicie hollowa atakującego na Karakure, lub sesja czyli potężna walka z kilkoma arrancarami. Oczywiście jest możliwość wspólnej walki pomiędzy graczami w dowolnym czasie.

Tutaj chodzi tylko o rozwijanie swojej postaci i wczucie się w klimat tej fascynującej powieści !

Atrybuty.



Póki co wyróżniamy pięć atrybutów dla każdej rasy.

- Siła - Odpowiada za moc ataków w walce wręcz a także w walce na dystans. Dzięki niej możemy z łatwością rozstrzygnąć, który przeciwnik szybciej powali innego. Oczywiście liczy się także, jakimi dysponuje umiejętnościami.

- Odporność - Niezwykle przydatny atrybut, który pozwala łatwo rozpoznać wynik walki. Dzięki niemu jesteśmy mocniejsi i bardziej wytrzymali na różnego typu ataki.

- Szybkość - Tutaj nie ma wiele do tłumaczenia, atrybut przydatny do ewentualnych ucieczek lub pogoni. Gdy wybierzesz sobie ofiarę z mniejszą szybkością, tym łatwiej będzie ci ją schwytać.

- Zwinność - Atrybut, który pozwala nam na uniknięcie ataku przeciwnika. Pozwala robić automatyczne skłony, odskoki czy przekręty.

- Pokłady Reiatsu - Chyba najważniejszy atrybut dla osób, którzy rozwijają swoją postać w umiejętnościach. Im większe pokłady energii tym więcej ciosów [Oczywiście umiejętności] zdołamy zadać podczas jednej walki.

- Siła Umiejętności - [Pokłady Reiatsu + Siła] - Pozwala nam określić z jaką precyzją i mocą zadamy cios przeciwnikowi wykonując poznane nam wcześniej umiejętności shikai.

- Szybkość Umiejętności - [Pokłady Reiatsu + Szybkość] - Ten atrybut jest przydatny do szybkiego wykończenia wroga, pozwala określić szybkość z jaką zadawane są ciosy.

Dod.1. Uniknięcie ataku przeciwnika z bliskiego dystansu. [Od 0 do 2 metrów][Zwinność Nasza - Szybkość Umiejętności Przeciwnika]

0 - 10 - Spokojne uniknięcie ataku.
10 - 20 - Lekkie obrażenia, zadrapania, pomniejsza rana.
20 - 30 - Średnie obrażenia, typu cięcie na klatce piersiowej.
30 - 50 - Mocne obrażenia, typu szeroka rana na klatce piersiowej.
50 - 70 - Duże obrażenia, solidne krwawienie po ataku.
70 - 80 - Śmiertelne obrażenia, na przykład odcięcie ręki.
80 - 100 - Natychmiastowa śmierć.

Dod.2. Uniknięcie ataku przeciwnika z dalekiego dystansu. [Od 2 do 10 metrów][Zwinność Nasza - Szybkość Umiejętności Przeciwnika]

0 - 10 - Spokojne uniknięcie ataku.
10 - 25 - Lekkie obrażenia, zadrapania, pomniejsza rana
25 - 35 - Średnie obrażenia, typu cięcie na klatce piersiowej.
35 - 60 - Mocne obrażenia, typu szeroka rana na klatce piersiowej.
60 - 80 - Duże obrażenia, solidne krwawienie po ataku.
80 - 100 - Śmiertelne obrażenia, na przykład odcięcie ręki.
>100 - Natychmiastowa śmierć.

Shikai.



Jak wiecie w anime bleach, każde uwolnienie zanpaktou, dodaje jakiś atrybut, np. szybkość. Tak więc, każdy z graczy będzie miał możliwość wymyślenia swojego własnego shikai, opisanie go i dodanie, który atrybut powiększa. Na początek shikai, będzie powiększało albo jeden atrybut +4 lub dwa atrybuty po +2.

Bankai.



Bankai, można dopiero osiągnąć po napisaniu 500 postów i przejściu specjalnej sesji na jego uwolnienie. Również może być on wymyślony, oraz może powiększać  atrybuty. To wszystko do uzgodnienia z administratorem.

Sesje/Misje.



Sesja/Misja jest to zadanie, którego można podjąć się w "Centrali 46". Dzięki takiemu zadaniu, a dokładnie pomyślnemu jego przejściu zdobywa się Punkty Doświadczenia, dzięki, którym można dalej rozwijać swoją postać.

Punkty Doświadczenia.!!



Za każdy pomyślnie wygrany pojedynek lub ukończoną sesję dostaje się odpowiednią liczbę PD. Dzięki niej, można rozwijać swoje umiejętności, shikai bądź także atrybuty. Odpowiedni stopień atrybutu kosztuje odpowiednią ilość Punktów Doświadczenia.

Koszt rozdania punktów do atrybutów:

0-50 - 1 PD
51-100 - 2 PD
101-150 - 3 PD
151-200 - 4 PD
>201 - 5 PD

Umiejętności.



Każde z postaci ma prawo wymyślenia lub stworzenie własnych umiejętności do swojego shikai. Oczywiście musi być mniej więcej zgodne i pasować do uwolnionego zanpaktou. Po stworzeniu karty postaci i zaakceptowaniu jej przez administratora, wchodzimy do działu "Umiejętności" i tam tworzymy temat "Umiejętności - "Nasz Nick". Podajemy opis i zakres działania ataku. Oczywiście w tamtym dziale także będzie znajdywała się instrukcja.

Zdolności.



Zdolności to zupełnie co innego niż umiejętności, ponieważ każdy może je nabyć. Zdolnościami są na przykład skradanie się czy zabijanie po cichu. Również można je wykupić płacąc Punktami Doświadczeń. W oddzielnym dziale "Zdolności" znajdziecie dostępną ich listę i koszt. Także znajdzie się tam instrukcja oraz formularz do wypełnienia.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.samotneserca.pun.pl www.hirshbergiaweerland.pun.pl www.kadry.pun.pl www.animenarutomanga.pun.pl www.hip-hop-subkultura.pun.pl